Cekin.si
pr članek ikea
Novice Oglas

Podjetje IKEA Slovenija doseglo 86,9 milijona evrov prodaje, obiskalo pa ga je več kot 1,6 milijona ljudi

P.R.
24. 10. 2025 09.39
0

V poslovnem letu 2025 (1. september 2024–31. avgust 2025) je podjetje IKEA Slovenija še naprej dosegalo trdne rezultate, pri čemer je ostalo zavezano svojemu cilju – mnogim ljudem zagotavljati dostopne in cenovno ugodne rešitve za dom. V tem obdobju je podjetje prodalo več kot 8,2 milijona izdelkov ter skupno ustvarilo 86,9 milijona evrov prihodkov.

Spletna prodaja podjetja se je v preteklem letu povečala za 9,2 %, ob tem so kupci oddali več kot 112 tisoč spletnih naročil, spletna stran IKEA pa je zabeležila 10,9 milijona obiskov. Hkrati je trgovino IKEA obiskalo kar 1,6 milijona ljudi – torej približno trije od štirih prebivalcev Slovenije. Ti podatki potrjujejo, da kupci še naprej združujejo udobje spletnega nakupovanja z osebno izkušnjo ob obisku fizične trgovine.

V preteklem poslovnem letu smo se v podjetju IKEA Slovenija osredotočali na cenovno dostopnost in izboljševanje izkušnje kupcev, tako v trgovini kot na spletu, je povedal Simone Quargnal, vodja trga pri podjetju IKEA Slovenija. Ponosni smo, da nas kupci tudi v zahtevnih časih prepoznajo kot partnerja, ki stoji ob njih – z rešitvami, ki so cenovno dostopne, trajnostne in ustvarjene, da trajajo. To nam daje veliko motivacijo, da se vsak dan trudimo postati še boljši.

V Sloveniji je skoraj 62 % celotne prodaje predstavljalo pohištvo. Med najbolj priljubljenimi izdelki so bili KOMPLEMENT notranji organizatorji, ki ljudem pomagajo ustvariti urejene in prilagojene rešitve za shranjevanje. Družina OFTAST izdelkov je bila ena najbolj iskanih v Sloveniji, kar dokazuje, da preprost in brezčasen dizajn ostaja pomemben del slovenskih domov.

Globalna priljubljenost: 736 milijonov obiskov trgovin IKEA

Na globalni ravni je skupina Ingka Group, ki upravlja večino trgovin IKEA po svetu, v poslovnem letu 2025 zabeležila 39 milijard evrov prodaje. Količina prodanih izdelkov se je povečala za 1,6 %, število obiskov trgovin za 1,3 %, spletnih obiskov pa za 4,6 %. Ključni cilj je ostalo ohranjanje nizkih cen, kar je ob upoštevanju globalnih gospodarskih razmer in izzivov v dobavni verigi privedlo do rahlega 1,6-odstotnega zmanjšanja prihodkov v primerjavi z lanskim letom (39,6 milijarde evrov v poslovnem letu 2024).

V tem obdobju je skupina Ingka Group po svetu zabeležila 736 milijonov obiskov trgovin, okrepila svojo spletno in fizično prisotnost (30% prodaje prihaja iz digitalnih kanalov) ter odprla 54 novih lokacij po vsem svetu.

Skupina nadaljuje z izvajanjem svojih zavez k doseganju ogljične nevtralnosti, pri čemer si prizadeva do leta 2030 zmanjšati izpuste toplogrednih plinov za vsaj 50 %, do leta 2050 pa za 90 %. Ob tem še naprej zagotavlja cenovno dostopne in trajnostne rešitve za opremo doma za mnoge ljudi.

Celotni globalni finančni rezultati bodo objavljeni novembra, letno poročilo in poročilo o trajnostnem razvoju pa januarja 2026.

Naročnik oglasne vsebine je Ikea 

Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1313