Cekin.si
ženska z očali
Kariera

Slovenci bomo to še drago plačali!

Preverjeno!
29. 10. 2012 10.10
81

V letošnjem letu je stalno bivališče zaradi selitve v tujino odjavilo že skoraj 6.000 Slovencev. Mnogi izmed njih so izobraženci, celo doktorji znanosti, s pomočjo katerih bi morala Slovenija graditi temelje za lepšo prihodnost. A kot kaže, za njih ni denarja.

V letošnjem letu je stalno bivališče zaradi selitve v tujino odjavilo že skoraj 6.000 Slovencev. Mnogi izmed njih so izobraženci, celo doktorji znanosti, s pomočjo katerih bi morala Slovenija graditi temelje za lepšo prihodnost. A kot kaže, za njih ni denarja.

Komentarji (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
bik ferdo 23. 11. 2012 17.30
+1
No izobrazba pri nas ni dovolj. Veze ( čim više) in pravi strankarski očki in mamice Ne o zaposlitvi celo za plačo se lahko dogovoriš Dokler bo tako ne bo bolje !
Mario71 04. 11. 2012 16.03
+6
ma kaj vi sanjate, nikamor ne boste šli k nimate jajc! sam govorite pa tukaj visite pa iz fotelja sanjate. kufer v roko, pa v tujini s trebuhom za kruhom, da vas vidim, sam najedate kako je v sloveniji bla bla bla..lahko greste že jutri na letalo (če imate za karto), v tujini dobiš šiht takoj če kaj znaš, tukaj raibš 100 papirjev in izobrazb samo da greš za pult delat,, torej dragi slovenčki, komu se da vstati iz comfort zone pa kaj nares in si spremeniti prihodnost? ...ja, 1 na 1000000, srečno:))
User946648 08. 11. 2012 09.33
+1
Znanje je že šlo v tujino. Digitalno. Tukaj so pač nizke plače in zato tudi nizke cene. Je pač ceneje živeti v deželi tretjega sveta in hkrati delati v firmi v razvitem svetu.
User368180 20. 11. 2012 20.11
+1
čakaj, da ti še to obdavčijo oz. postane bolj strogo. Dvojni davki.
Mario71 04. 11. 2012 15.59
+10
hahahaha..tukaj bi delal/a v štacuni za 500 eur petke in svetke, v tujini pa 5000 eur ali več, vsemi bonusi, po rokah te nosijo , prosijo te da prideš in ostaneš pri njih, ja ITAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DDDDDDDDDDDDDDDD..Hvala bogu da grejo tam kjer so cenjeni, človek je pol lajfa skor v šoli, pol pa konča v skladišču, trgovini al pa preklada papirje po pisarni,
User951581 02. 11. 2012 21.31
+3
Ja, so se znašli pokvarjenci, ki hočejo uničiti našo državo, naš narod ... žal .
User368180 20. 11. 2012 20.12
+2
Narod je sam kriv, ker dovoljuje.
crysis 02. 11. 2012 18.27
-1
nej mi teli doktorji znanosti povejo kaj so naredili da jest al pa širše ljudstvo kle boljše živi zdravil niso nobenih novih pogruntal tehnologija nam bolj škodi kot koristi hrana je umetna kar tudi ni najboljše za naše zdravje na kakih projektih sploh delajo
User951581 02. 11. 2012 21.31
+1
Dobr' puvedu . Podpis ! :-)
User952551 29. 10. 2012 13.05
+3
slovenceljni ne potrebujemo toliko doktorjev znanosti,ti nam čisto nič ne morjo pomagati..lep dokaz za to je ogromno visoko izobraženih ljudi v Sloveniji po letu 1985,pa ni nikjer videti nobenega vidnega napredka-ravno nasprotno,vsa večja kriza je
dejvid.serpent 29. 10. 2012 14.26
+4
to je zato, ker takim ko si ti ni pomoči!
User951581 02. 11. 2012 21.32
+2
Nenajdem, Podpis !!!
User946648 08. 11. 2012 09.35
-1
Najprej je treba rešit rdeče vprašanje. Potem ko komunistov ne bo več ne bo več treba vzdrževati državo z neumnimi ljudmi ki komuniste volijo.
User757074 27. 10. 2012 16.26
+47
Tud js bi šel če bi mel možnost. Takoj spakam familijo in gremo. Če se bo le odprla kaka opcija. Dva sma v službah z po dvajset let delovne dobe, delama kot nora pa nimamo NIČ. Pa si ne mormo čist nič prvoščit. Otroka smo moral odjavit s kosila všoli, ker ga ne zmoremo več plačvat. Do morja mamo 100 kilometrov, pa ga že 3 leta nismo vidl. Dost mam tega, sam čimprej vn od tuki
User450039 25. 10. 2012 08.21
+1
Ja, država že v osnovi nima jasne opredelitve glede javnega izobraževanja. Striktno bi moral vsak študent, magister ali doktor imeti dualno pogodbo z državo, če že koristi ugodnosti: kolikor let te država plačuje, vzdržuje, vlaga v tvoje znanje, si avtomatsko dolžan povrniti vsa sredstva v oddsluženi vrednosti ali v vračilu denarja ali pa z delom, ki bi ga moral vsak oddelati v matični državi, enako vsi , ki gredo na izmenjave v tujino, na dolgoletni študij - vse to bi moralo imeti in biti državni interes, tudi v primeru plačevanja dragih šolnih. Tu je smisel državnih štipendij, Zoisovih donacij ipd. Če pa si tolk bogat ,da ti tvoji plačajo študij kjerkoli, je pa tudi posel tvoj problem doma ali pa v tujini in se tudi nima kdo vtikati. To sovzhodnjaki bolje pošlihtali in zavezali svoje veleume in jih tudi držali za ovratnik, da se vračajo domov in oddelajo vloženi denar - vsekakor se tudi patriotizem drugače obravnava in ceni, že od začetka.
pika50 28. 10. 2012 11.14
+5
Načeloma bi se sicer lahko strinjala s teboj, a le, če bi ti šolani ljudje dobili vsaj približno spodobno plačano delo. A takih je vsak dan manj. In ne bi bilo pravično, da izšolamo človeka, potem pa mu ne damo dela in vztrajamo, da mora sedeti doma (ker odplačati stroškov študija brez dela seveda ne more).
dreko123 29. 10. 2012 11.07
+3
ravno zahod ima to pošlihtano čist mimo - po kapitalistišno! Tam so večina vsi študenti ali njihovi starši totalno zapufani z velikimi obrestmi, da se na koncu nekako izšolajo - šolnine so pa itak čisto po ameriško absurdno drage! Če bi poznala sistem bi vedela da "če" dobiš službo lep čas delajo samo da nekako probajo izplačati študij oz. pufe - potem se pa skrati začnejo že hipoteke na hišo ali stanovanje in avto - spet pufi (ameriški sistem)... Brez zamere - kar se šolstva tiče smo precej pred zahodom, tudi ljudje pridejo iz fakultet precej bolj razgledani in izobraženi - podobno kot v rusiji indiji in kitajskem... - kar potrujejo tudi dejstva da večina najboljših znanstvenikov in tistih ki na zahodu uspejo prihaja ravno iz teh držav... problem je le da gredo na zahod raje vsi delat ker so tam dobro plačani! - to je pa tudi vse!
DeBill 24. 10. 2012 16.11
+7
Bo IJJ enostavno zamenjal narod, ko mi vsi gremo pridejo kakšni drugi, bolj poslušni.
pika50 28. 10. 2012 11.14
+2
Jaz bi mu priporočila Kitajce s podeželja. Ti so navajeni delati za prgišče riža in kimati.
User923987 24. 10. 2012 14.42
+42
ma jst kerkol šiht dubim izven slovenije grem!!!! pa tut če bom mogu jabuke pobirat šezmer bo boljše kot pa tuki v sloveniji
User960959 24. 10. 2012 15.37
+2
predvsem ne za ta denar :)
TRUMPP 24. 10. 2012 14.33
+42
Ja žal je tako. Tudi moj sin je med njimi. Erazmus. Fakultetno izobražen. Avstralija.
TRUMPP 24. 10. 2012 14.37
+26
Elektrotehnika, računalništvo, nima težav z službo in PLAČO:
User923987 24. 10. 2012 14.41
+20
pametno kr naj tm ustane :)
boy36 24. 10. 2012 15.07
+25
za Avstralijo niti ni potrebno biti fakultetno izobražen,potrebujejo strojnike elektrotrnike,mesarje uglavne obrtne poklice in plača najamnj trikarat toliko kot pri nas.Privarčeval v treh letih za stanovanje.V Sloveniji bi pa moral najmanj 30 let namensko varčevati.
TRUMPP 24. 10. 2012 15.17
+26
Žalostno za mlade, da v Sloveniji ne vidijo prihodnosti. Res žalostno. Kriva je država in nihče drug. V tem trenutku Janša. Treba je odkrito pokazat na krivce.
pika50 28. 10. 2012 11.18
+2
Ne le, da ne vidijo prihodnosti. Nimajo je! Tudi jaz že imam predstavnika v tujini. In najbolj me boli, da mu ne morem reči, naj se vrne, ker tukaj ne bo imel ne službe, ne perspektive. Škoda, kajne, da v tujini vidijo njegove potenciale in ga tudi že šolajo naprej, pri nas pa bi bil samo številka na Zavodu za zaposlovanje.
ggjerek 24. 10. 2012 13.36
+75
Jaz sem star 27, pred diplomo že 3 leta (upajmo da zguram ta mesec :)), firmo pa mam že 2 leti, nažalost je tak kak sem prebral v spodnjih komentarjih, država pobere večino kakor koli obrnemo. Recimo sosed dela v Avstriji in za njegovo osnovno plačo 1500 EUR, plača državi pod 250 EUR. Prinas treba za minimalno plačo 763 EUR, 350 EUR prispevkov plačat. Torej če poenostavimo plača delodajalec za enega delavca ki ima 1500 EUR plače skoraj 700 EUR prispevkov. In morem povedat, da jaz tudi vse bolj razmišljam, da bi vse skup preselil v avstrijo, ker tako pač več negre.
boy36 24. 10. 2012 15.05
+31
nažalost je tako ,,imamo preveč pogoltno državo.
Eurojackpot 24. 10. 2012 15.19
+2
Za minimalno plačo 350 eur? Nabijte mi minuse, kdor podpira protestnike, štrajkajoče, podpornike sindikatov javnega sektorje!
DeBill 24. 10. 2012 15.56
+4
dej no dej ggjerek, če bi se prav pisal bi mela tvoja firma zdaj vsaj 1mio dem na leto prometa, lahko pa bi imel tudi še kakšno pogodnbo o svetovanju. Torej ni vse neperspektivno, samo prav se moraš pisati. Mene skrbi samo to, da ne bodo na koncu samo taki, ki se prav pišejo ostali tu, kar potem ne bo gnarja!
rinolopus 24. 10. 2012 16.06
+1
erbia kaj si hotu povedat
ggjerek 24. 10. 2012 16.48
+8
DeBill, če bi se prav pisal bi mogoče, drugače pa sem zdaj vzel papirje v roko in za minimalno plačo (september 2012), ki znaša 763,03 EUR, država vzame stran 349,89 EUR za prispevke. Kar je slaba polovica. Pa da nebo pomote, to ni vsota na osnovo ampak po tem takem delavec dobi izplačano 413,14 EUR.
User946648 08. 11. 2012 09.36
+3
Če bi bil pameten bi delal na črno in pokasiral vsaj 700 eur. Take države itak ne rabimo, zakaj bi jo financirali?
User960959 24. 10. 2012 13.35
+21
to je načrtovana poteza,-vsi preveč pametni iz države,ostanejo samo ovčke :) se pravi kot v kokošnjaku...katero kuro daste v juho..verjetno tisto ki pika druge :) , pa tudi če zleže največ jajc hehe
User265309 24. 10. 2012 13.14
+53
Ta strokovnjak, ki odide v tujino z eno plačo dobi več, kot je Slovenija v njega vložila v vseh letih - tako je to! Sam bom kmalu naložil 6 križev, pa sem se letos postrgal iz Slovenije, ker mi je nesmiselno delati - primer - pri dobrih 9.000 evra prometa (ni važno obdobje) sem plačal 1.700 evrov davka, 4.200 evrov so požrli prispevki - meni je ostalo 3.000 - koliko % je požrla država? No od teh 3.000 pa je bilo potrebno plačati še najemnino za prostor, pa elektriko, pa vodo, pa še in še - se splača - torej ostane nekje 1.500? Tukaj, kjer sem sedaj mi na primer od 9.000 evrov država in stroški poberejo 4.500 in mi ostane 4.500, poleg tega ne plačam nobenega obrazca in nobene takse po uradih - to je zastonj, saj država dovolj pobere! No, pa imate malo primerjave, da lahko spet debatirate!
User265309 24. 10. 2012 13.18
+30
Pa še tole - sem šel v muzej in šel k okencu, pa so mi že naprej mahali, da je brezplačno - pojdite pri nas v muzej ali pa na primer na Blejski grad....kar naježim se, ko pomislim na to, kako nas odirajo!
DeBill 24. 10. 2012 15.57
+2
kje si? S, NL, AUS, ...?
rinolopus 24. 10. 2012 16.09
+4
zwone kje si pridem tudi jst star sem 27 in vidim da tukaj se ne bo dalo vstvarit nič :(
pika50 28. 10. 2012 11.21
+3
Zvone, kapo dol! Pri teh letih je odhod v tujino milo rečeno zelo velika hrabrost. In iskreno ti želim, da bi ti uspevalo, dokler boš mogel in želel delati!
User787566 14. 11. 2012 07.28
nikoli ni prepozno
Toten23 24. 10. 2012 13.14
+24
Nič novega za Slovenijo ... sam d majo uni u parlamenti povne žepe za drugu jih pa ne birga ... žalostno ma resnično
Suckass 24. 10. 2012 13.03
+17
js tut rajš grem v tujino delat če dobim tam 2x ali pa 3x več denarja za isto delo
User490751 24. 10. 2012 12.57
+19
Sej smo vsi v fazi, ko razmišljamo o selitvi.... tuki ni več kej delat... sej samo politiko nabijajo, davke zvišujejo, radarje postavljajo... Ko pa hočeš postaviti kako proizvodnjo ali gospodarski objekt pa ptidejo slabš ko mafija, še predenzačneš bilokaj delat, te odrejo. Ja... policaji majo še plačo, ampak štrajkajo pa pred gospodarstveniki. Tud oni semajo šanso preselit....
KnG 24. 10. 2012 13.57
+4
Državi manjka vizije
pika50 28. 10. 2012 11.23
+6
Mladi na srečo lahko greste. Mi, ki lezemo proti penziji (ki se odmika in odmika), te možnosti nimamo več. Še sploh tisti, ki potrebujemo za poklicno delo vrhunsko znanje jezika.
Želko Kacin 24. 10. 2012 12.52
+8
v sloveniji sm še policaje zaposluje!očitno je to velik biznis
KnG 24. 10. 2012 12.32
+1
Čestitke vsem, ki za dosego takšnih rezultatov. Vendar se moram strinjati s predhodniki: samo znanje ne bo pomagalo. Ne vem zakaj se vedno pričakuje, da mora država financirati vse. A se znanosti ne da prodajati ? Zakaj pa ne ustanovimo kakšen laboratorij in prodajamo te storitve ? Država ne financira znanost, da bi potem taisti znanstveniki odšli. Od investicije pričakuje koristi. A smo res naredili vse v tržnem smislu, da znanost tudi prodajamo ?
pika50 28. 10. 2012 11.25
+3
Tisti, ki od znanstvenikov pričakuje, da bodo razvijali znanost IN jo hkrati prodajali, znanstvenikov sploh ne poznajo. Praviloma ti ljudje niso dobri trgovci. Bi pa lahko država poskrbela, da bi dobri trgovci tehnološko znanje dobro vnovčili. Zdaj bo ostalo brez dela ogromno mladih raziskovalcev na Inštitutu Jožefa Štefana (hvala, Janša!). In ti bodo seveda odšli. Kaj pa naj naredijo drugega?
User946648 08. 11. 2012 09.38
Dokler bodo v sloveniji vsi bedaki cenili več "papir" kot dejansko znanje ki ga pametni ljudje dobijo v veliko večji meri na internetu kot na 30 let za časom faksu, bo tako pač ostalo kot je.
User322130 24. 10. 2012 12.17
+30
Pa še nekaj. EU je odprl meje z razlogom. In to je tudi za to da bodo lažje dobili brezplačen kader. Na sto tisoče ljudi z visoko izobrazbo za katere ni bilo treba vložit evra. Ampak tudi ta politika je čisto kratkoročna. Kam bodo pa Nemci izvažali svoje "precenjeno sranje", ko propade evro in bo kupna moč na periferiji (Španija, Grčija, Slovenija...) padla na realno stopnjo?. Počasi se bodo obrnili k samooskrbi, kontra trendu globalizacije. In tukaj bomo spet izgubili po dolgem in počez. Ne bomo imeli ne pameti ne proizvodnih sredstev, resourcev pa tako ali tako nimamo. In bomo jedli travo.
KnG 24. 10. 2012 12.52
+8
S tem se strinjam. Je pa dejstvo, da Slovenija nima prav veliko vpliva pri tem kako se bo gibala svetovna ekonomija. Slovenija ima vpliv le v okviru svojih meja in v okviru le teh se moramo sprijazniti, da pač nimamo ne nafte ne zemeljskega plina. Zavedati se moramo, da nam nihče nikoli in nikdar ne bo pomagal, ker pač vsaka država ter finančni trgi gledajo le na svoje interese. Zato bi se bilo potrebno sprijazniti z dejstvi ter začeti z vlaganji v samooskrbo.
User490751 24. 10. 2012 13.01
+5
gozdov imamo v presežkih!!
murkecc 24. 10. 2012 14.21
+4
Tudi s travo bolj slabo kaže. Pač zaostala država.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1103