Preverite, koliko bi znašala obvezna božičnica.
Vlada bo v četrtek razpravljala o uvedbi obvezne božičnice, ki bo neobdavčena, in o spremembi obdavčitve normirancev. S tem želijo davčno razbremeniti prejemke tako samostojnih podjetnikov kot drugih zaposlenih. A oglasili so se delodajalci ...
Nikoli si ni mislil, da bo zaslužil toliko denarja - z dodatnim delom zaslužil toliko, da si je lahko kupil družinsko hišo.
Prevajanje besedila ali pogovora je bilo do pred nekaj leti edina naloga prevajalcev. Zdaj poteka tekma tehnoloških velikanov, saj se borijo za primat nad prevajalskimi posli. Kje so v tej tekmi ljudje - prevajalci? Je s tem poklicem res konec?
OECD opozarja: starejši delavci se redkeje vključujejo v usposabljanja, čeprav je to ključno za konkurenčnost. Kaj jih ovira in kako jih spodbuditi?
Če le imate možnost, potem se odločite za opravljanje prakse - tako se boste mrežili, spoznali ogromno ljudi, se naučili novih veščin in se morda celo že dogovorili za redno zaposlitev.
Generacija Z ne skriva svojega odpora do nekaterih začetniških služb, saj je razočarana nad nizkimi plačami in fiksnim delovnim časom, ki so bili nekoč nekaj običajnega.
Učiteljica, ki je bila bolniško odsotna, je 16 let prejemala polno plačo, ne da bi njena šola to opazila. Nato pa je še vložila tožbo, ko so jo končno zaprosili, naj se podvrže zdravstvenemu pregledu.
Mladi so radovedni, željni znanja in iščejo smisel v svojem delu. Če jim delodajalci nudijo fleksibilnost, svobodo in priložnosti za rast, se lahko razvijejo v ključne kadre, strokovnjake prihodnosti in vodje, česar se zavedajo tudi v nekaterih slovenskih podjetjih. Kako prepoznati, pritegniti in obdržati mlade talente ter razvijati njihove potenciale, svetujeta prof. dr. Eva Boštjančič in dr. Robert Ličen.
Odkrijte, kako napisati življenjepis, ki pritegne pozornost kadrovnika v manj kot 10 sekundah.
Organizacija za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) je objavila novo publikacijo Pogled na izobraževanje. V njej med drugim navaja, da se v Sloveniji delež mlajših odraslih brez končane srednje šole povečuje, medtem ko se ta delež v OECD zmanjšuje. V državah OECD je sicer ta delež v povprečju višji kot v Sloveniji. Razlog?