Novoletna službena zabava je priložnost za sprostitev, povezovanje s sodelavci in praznovanje dosežkov. A pozor – dogodek je še vedno del delovnega okolja. Po raziskavi Challenger Gray & Christmas kar 64 % podjetij organizira praznične zabave, kar pomeni, da boste verjetno povabljeni tudi vi. Kako se izogniti neprijetnim situacijam in pustiti dober vtis? Tukaj so ključna pravila.
Zakaj je službena zabava pomembna?
Po Harvard Business Review so tovrstni dogodki organizacijski rituali, ki krepijo socialne vezi in vplivajo na vašo prihodnjo vključenost v ekipo. Forbes opozarja, da je zabava lahko celo tiha ocena vaše profesionalnosti, zato jo obravnavajte kot priložnost za mreženje, ne kot zgolj zabavo.
Kaj smete storiti?
1. Udeležite se dogodka
Tudi če je označen kot "neobvezen", odsotnost lahko deluje kot znak nezainteresiranosti.
2. Oblecite se profesionalno
Strokovnjaki svetujejo, da izberite praznično, a poslovno primerno obleko.
3. Mrežite se
Pogovarjajte se z ljudmi izven svojega običajnega kroga. To je priložnost za gradnjo novih odnosov.
4. Zahvalite se organizatorjem
Majhna gesta hvaležnosti krepi profesionalni vtis.
Česa ne smete početi?
1. Ne pretiravajte z alkoholom
Po podatkih iz raziskave se več podjetij odloča za omejevanje alkohola, ker je to najpogostejši vir težav.
2. Ne razpravljajte o občutljivih temah
Izogibajte se politiki, plačam in govoricam – to lahko škodi vašemu ugledu.
3. Ne prosite za povišico
Zabava ni pravi trenutek za pogajanja o plači.
Statistika, ki vas bo presenetila
85 % delodajalcev verjame, da praznične zabave pozitivno vplivajo na moralo in motivacijo zaposlenih.
Zaposleni, ki se zabave udeležijo in se dobro počutijo, so 96 % manj verjetno, da bodo odšli iz podjetja v naslednjem letu.
Članek povzet po različnih virih: Forbes, The Cut, Harvard Business Review, Challenger Gray & Christmas, Corporate Challenge Events





Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV