Cekin.si
David Wright
Zavarovanja

Sanjske počitnice so se spremenile v 'nočno moro'

Š.Z.
11. 07. 2016 06.43
12

Obljubljene sanjske počitnice v hotelu s petimi zvezdicami so se spremenile v nočno moro. Poleg vseh težav je celotna družina na koncu še zbolela.

51-letni David Wright iz Sheldna je hitro ugotovil, da na dopustu ne bo dobil obljubljenega. Počivalniki so bili umazani in raztrgani, voda v bazenu je bila lisasta, pijačo so stregli v umazanih kozarcih.

V nekaj dneh se je celotna njegova družina – on, žena Tracy ter 16- in 12-letni hčeri Chloe in Danielle – počutila slabo, vsi so imeli hude prebavne težave. Njihove sanjske počitnice so se spremenile v nočno moro, je David povedal za britanske časnike.

Rezerviral je dvotedenski dopust v egiptovskem hotelu s petimi zvezdicami. "Bilo je grozno," je dejal. "Najbolj me je seveda skrbelo za dekleti, čeprav sva resno zbolela tudi midva z ženo. Težko mi je bilo gledati, kako sta trpeli." 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Pričakoval je lepe družinske počitnice, dobil pa je opisano. Vse so ovekovečili s fotoaparatom. Po vrnitvi domov avgusta 2013 so poiskali odvetnika in pritožili. Do danes so se sporazumeli glede odškodnin za hčerki in ženo, zanj pa ne.

Še vedno pa upajo na dogovor tudi o Davidovi odškodnini, saj ne želijo vložiti tožbe. Po besedah predstavnika turistične agencije, kjer so rezervirali dopust, zanje ni nič bolj pomembno kot dobro počutje njihovih gostov. "Upamo na skorajšnji sporazum," je dejal.

Tudi vi se lahko pritožite, če na dopustu ni vse v redu. Nujno je, da predstavnika agencije opozorite že v kraju letovanja. Če težav ni moč takoj odpraviti, naredite zapis o njih, da boste lahko pozneje uveljavljali morebitno odškodnino. Za lažje uveljavljanje zahteve zberite čim več dokazov: računov in fotografij.

Pritožbo je treba pri agenciji vložiti najpozneje v dveh mesecih po končanem dopustu. Podrobno razložite težave in priložite dokazila z zapisom nepravilnosti na kraju samem. Agencija vam mora odgovoriti v osmih dneh, reševanje pritožbe pa lahko traja tudi do dveh mesecev.

Praviloma agencija ob ugotovljenih nekakovostno opravljenih storitvah prizna sorazmerno znižanje cene po končanem potovanju. Zahteva za sorazmerno znižanje cene naj bo primerna: več ko je bilo težav, več lahko zahtevate.

Okvirne zneske, ki jih lahko zahtevate, določa frankfurtska tabela, ki ni zavezujoča, je pa nekakšno vodilo:

Frankfurtska tabela
Frankfurtska tabelaFOTO: TGZS
Frankfurtska tabela
Frankfurtska tabelaFOTO: TGZS
Komentarji (12)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
kajpavzdevek 11. 07. 2016 21.01
-3
Najlepše je it na Hrvaško morje, pa še skoraj pred nosom ga imamo. Morje itak lepo, hrana nam poznana dobra, giblješ se lahko neomejeno, čričke je fajn poslušat, pa počutim se domačega pri hrvatih. Nisem imel nikoli prav nobenih slabih izkušenj. Če si ti normaln so tud drugi do tebe normalni....Tisti pa ki sanjate o nekih obljubljenih rajskih delih sveta pa pojdite . Jaz sem že šel večkrat, moja žena tudi. In nimama več prav nobene potrebe še bilokam po svetu it gledat d r e k in s r a n j e ! Doma in torej blizu doma je najboljše...
Fair 11. 07. 2016 18.01
+18
Ko včasih prebiram, nad čem vse se ljudje pritožujejo (npr. booking), se mi obrača želodec. Nekateri bi radi za minimalno plačilo dobili predsedniški apartma in all inclusive. Pa bodimo malo realni!
Ramzess 11. 07. 2016 11.24
+8
So tudi si sami krivi, kaj pa se niso takoj obrnili in odšli, ... zdaj pa bi še radi odškodnino, ja, potem ko se odšteje od nje lastna odgovornost.
bublika 11. 07. 2016 11.20
+8
Ko pogledaš Franfurtsko tabelo bi lahko v marsikaterem hotelu prišel do povračila 200%.....a se lahko obrišeš pod nosom.....
nemi 11. 07. 2016 10.07
+0
Podobno izkušnjo glede ponudbe in realnega stanja v hotelu sva imela z možem in to tudi v Egiptu. Pritožila sva se na agenciji, cela zadeva je trajala dobra dva meseca, pošiljala sva podatke in dokazila, dobila pa nisva niti centa odškodnine. Bila sva pa močno zavedena glede plačane in dobljene ponudbe!
nemi 11. 07. 2016 10.26
+10
Že 3x sva bila v Egiptu, tako da sva točno vedela kaj lahko pričakujeva, kaj sva plačala in kaj sva dobila
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1072