vodje

Vitko poslovanje, drugi del: prepoznavanje odpadkov v procesih
14. 08. 2023 04.45V drugem delu serije o vitkem poslovanju bomo kategorizirali odpadke v različne tipe odpadkov in opisali vsak tip odpadka. S tem znanjem lahko takoj začnete izboljševati procese na vašem delovnem mestu ali v vašem podjetju, tako da prepoznate in odstranite katerega od prepoznanih odpadkov.

Tovrstni zaposleni so najbolj nevarni za podjetja
11. 08. 2023 04.45V bistvu ta fenomen ni nič novega. Če skupini zaposlenih daš nalogo, se bo vedno našel nekdo, ki bo najbolj glasno vzdihoval.

Brez plačila pristojbine vam na Bali ne bodo dovolili
13. 07. 2023 13.52Zbrana sredstva bodo namenili za ohranjanje okolja in kulturne dediščine na otoku Bali, ki je znan po številnih hindujskih templjih, zelenih riževih terasah in plažah.

Tiho napredovanje – ste ga kdaj že doživeli?
28. 06. 2023 05.00Po tihi opustitvi delovnih nalog se je na delovna mesta prikradel pojav, ki pa v resnici ni nov. Tiho napredovanje – le kdo ga že ni izkusil na lastni koži?

'Pri vodenju gre po mojem mnenju v prvi vrsti za to, da si človek – človeku'
31. 05. 2023 09.27Lucija Sajevec je za Cekin.si razkrila, da vodje morajo razumeti, da imamo ljudje različne potrebe in danes je potrebno bolj kot kadarkoli prisluhniti potrebam posameznika.

Kaj storiti, če delavec v službi razkrije to?
16. 05. 2023 04.45Kako naj se odzove vodja, ki mu zaposleni zaupa skrbi?

Duševne stiske v porastu. Kako naj se odzovejo delodajalci?
18. 04. 2023 14.17Osnovno psihološko zdravje se omogoča že z ustreznim vodenjem organizacije. Duševne stiske delavcev se namreč pojavljajo tudi zaradi tega, ker ni jasnih pravil, ker ni jasnih ciljev, ker procesi niso jasno postavljeni in se ne ve, kaj kdo dela in česa ne, ker ni jasnega nagrajevanja in je plačilo nepravično.

'V Sloveniji le redki zaposlitveni razgovori takšni, kot bi morali biti'
31. 03. 2023 13.44Pogovarjali smo se s strokovnjakinjo za kadre Lauro Smrekar, ki je razkrila svoje izkušnje z mladimi iskalci zaposlitve.

Prednosti smeha v pisarni
28. 03. 2023 04.00Naj vas ne bo strah smejati se na glas v pisarni. Vrsta študij kaže, kako pozitiven učinek ima lahko humor na delovnem mestu.

Občutek vključenosti v službi zmanjšuje tveganje za odhod zaposlenih
28. 02. 2023 03.15Vodstvo, ki daje prednost vključenosti na delovnem mestu, lahko zmanjša tveganje odhoda zaposlenih za 50 odstotkov, v pred kratkim objavljeni raziskavi ugotavlja mednarodna družba Boston Consulting Group, ki je razvila nov indeks BLISS. Občutek zaposlenih, da so cenjeni in spoštovani, poleg večje pripadnosti prinaša tudi večjo motiviranost.

Ali je to znak, da je morda čas za odpoved?
18. 01. 2023 03.15Služba je kot odnos – če ni razumevanja, dogovarjanja, kompromisov, spoštovanja, ciljev ... začne motivacija upadati. Če pa je treba v odnos vlagati ogromne količine energije, boja, solz in stresa, pa je morda čas za težko odločitev.

Stres zaradi visokih stroškov vpliva na produktivnost delavcev
14. 12. 2022 03.30Vodje v podjetjih pravijo, da stres zaradi visokih življenjskih stroškov pri zaposlenih povzroča motnje pozornosti, vpliva na njihovo produktivnost in povečuje odsotnost z dela.

Zato dobri zaposleni dajo odpoved
31. 10. 2022 07.13Ko zaposleni napove svoj odhod, je treba ugotoviti, zakaj se je odločil tako. Strokovnjakinja za odnose na delovnem mestu meni, da najboljši delavci odhajajo zaradi toksičnosti, ki vlada v podjetju oz. kolektivu.

6 tipov zaposlitvenih intervjujev: kako se nanje pripraviti?
06. 10. 2022 05.00Ko govorimo o zaposlitvenih intervjujih ali razgovorih, si verjetno vsak predstavlja tisto najbolj klasično obliko pogovora. Prisoten je kadrovik in morda še nekaj oseb, ki imajo ključno vlogo pri razpisanem delovnem mestu. Pa ste vedeli, da obstaja več različnih tipov intervjujev?

Šef na razgovoru razkriva več, kot si mislite
19. 09. 2022 08.24Vzdušje v podjetju ali v specifičnem oddelku ustvarja vodja, zato ni nič čudnega, da si občutek o njem lahko ustvarite tudi na zaposlitvenem razgovoru. Ste vedeli, da lahko v grobem le v pičle pol ure spoznate, kakšen je vodja ter kakšna klima vlada v podjetju? Spodnji pokazatelji so vam lahko v pomoč pri razgovorih, a ne pozabite, da ena 'napaka' še ne pomeni slabega podjetja. Včasih se pač zgodi. Izostrite senzorje in bodite pozorni, če vse skupaj spominja na slabo komedijo.

Kaj je Commonwealth?
16. 09. 2022 12.49Na pogrebu britanske kraljice Elizabete II. bodo tudi vsi predstavniki Skupnosti narodov oz. Commonwealtha. Teh držav je 56. Katere so in zakaj je Commonwealth za kraljestvo tako pomemben?

Nasvet znanega podjetnika: Na razgovoru bodite iskreni
17. 08. 2022 05.00Če iščete novo službo, potem najprej temeljito prečesite svoj življenjepis, ga osvežite in posodobite. Nato se lotite mreženja in vzpostavite čim več poznanstev v panogi, v kateri si želite delati. Le tako boste prišli do razgovora – ki pa je še ena "ovira" do sanjske zaposlitve.

Po teh veščinah delavcev 'hrepenijo' delodajalci
01. 08. 2022 05.00Seveda je tehnična usposobljenost za opravljanje dela nujna, a v ospredje se prebijajo tudi veščine, ki jih ima marsikdo za samoumevne. Pa so res? Očitno ne, saj so jih delodajalci začeli mrzlično iskati na trgu dela. Za katere veščine gre?

Ti delavci so v večji meri kot drugi pripravljeni, da ob nezadovoljstvu podajo odpoved
26. 07. 2022 05.00Delavci iz generacije Z in milenijci, ki predstavljajo velik del delovne sile, nakazujejo na spremembe delovnih mest. Raziskava tehnološkega velikana Microsoft namreč razkriva njihovo željo po prilagodljivosti delovnega mesta, kamor spada tudi hibridno delo, ter večjo pripravljenost po menjavi službe v primeru nezadovoljstva od drugih delavcev.

Tako se že zdaj pripravite na dražjo kurilno sezono
30. 05. 2022 05.00Cene energentov gredo v nebo in nič ne nakazuje, da se bodo umirile, kaj šele spustile. Po vsej verjetnosti se žal obeta draga prihodnja kurilna sezona z višjimi položnicami za elektriko in kurjavo. Zato je dandanes poleg vlaganja v obnovljive vire energije bolj kot kdaj koli prej ključno varčevati, k čemur pa lahko doprinese tudi čisto vsak posameznik.

Bogati podjetnik, ki ne mara deloholikov
26. 05. 2022 05.00Kevin O'Leary je podjetnik, investitor in televizijska zvezda, a ni deloholik. Razložil je, zakaj ne bi zaposlil osebe, ki živi le za delo.

Martin Korošec: Kjer je vaš čas, je vaš denar
28. 02. 2022 10.12Radovednost nas žene naprej, zato se ne zapirajte pred novimi izzivi in znanji, če si želite uspeha. Opremite se s pogumom, samozavestjo in se odločite za akcijo. Tako preprosto je lahko. O številnih priložnostih na spletu, novih trendih, ustvarjanju lastne blagovne znamke, dobi influencerstva in še in še, smo se pogovarjali tudi z Martinom Korošcem.

Lani 1800, letos pa že 2250 evrov bruto. Katero podjetje tako nagradi zaposlene?
01. 12. 2021 04.45Podjetje, ki svojim zaposlenim vedno nameni visoke božičnice. Kakšna je bila višina božičnice lani in kakšna je letos? Kdo jo je že dobil in kdo še čaka?

Četrtek je novi ponedeljek. Zakaj?
04. 11. 2021 09.53Če ste se z nadrejenim dogovorili o fleksibilnem urniku ter se lahko sami odločite, katere dneve boste prisotni na delovnem mestu, potem bodite pozorni na to, kateri dan v tednu boste izbrali za odhod v podjetje.

Ponujali so ji povišico, a jo je zavrnila. Zakaj?
12. 10. 2021 05.00Indra Nooyi je uspešna v svojem poslu in na svoji karierni poti je zasedala marsikateri vodilni položaj. Kaj meni o pogajanju za povišico?

O tej težavi se na delovnih mestih skoraj da ne govori
23. 09. 2021 09.25Ko je nadrejeni žrtev mobinga podrejenih. Da, tudi to se dogaja, in pogosto je ta težava močno spregledana ter se ji ne daje dovolj pozornosti.

Kako skozi digitalne kanale izraziti spoštovanje?
02. 09. 2021 08.26Se še spomnite, kako je bilo na delovnih srečanjih ali na delovnem mestu, še preden je udarila epidemija?

Delovne naloge se kopičijo, vas pa se loteva panika?
20. 08. 2021 05.00Ste zasuti z delovnimi nalogami, vmes pa vam še neprestano zvoni telefon in odgovarjate na elektronsko pošto? Vse je nujno, vse morate postoriti takoj? V članku predstavljamo nekaj tehnik za uspešno reševanje delovnih nalog in kako si ustvariti prijetno delovno vzdušje.

'Vodje naj zaposlene aktivno spodbujajo k prostemu času'
06. 08. 2021 05.00V zadnjih 18 mesecih so se v ljudeh zgodili velikanski premiki. Želje so se spremenile, odnos do življenja, dela, prostega časa ... Kako naj se na to odzovejo delodajalci?

3 znaki, da zna šef delovati tudi v krizi
19. 07. 2021 05.00Imate super šefa, ki v mirnih časih lepo vodi kolektiv. Kako pa ga vodi, ko nastopijo težave? Ali pa celo izredne razmere, kot je na primer pandemija?